vineri, 16 decembrie 2016

Cum m-am indragostit de arta fotografica...

      Primul impact a fost in momentul in care am descoperit blogul unui fotograf. Am fost surprinsa de cata munca e in spatele unei "simple" fotografii. Nu auzisem niciodata de termeni precum regula treimilor,diafragma,sensibilitate,expunere,etc. Am inceput sa citesc despre fiecare in parte si totul era mult mai complex decat imi imaginasem.
     O fotografie nu este doar o imagine. Este mult mai mult de atat. Fiecare reglare a aparatului trebuie sa fie precisa pentru a obtine o fotografie reusita. In functie de tipul de fotografie lucrurile se schimba. Exista o gama larga:peisaj,statica,alb-negru,animale,etc.
    Cu ajutorul fotografiei putem scoate in evidenta acele lucruri mici,care ne scapa din vedere de obicei. O fotografie de calitate transmite emotii,trimite chiar o poveste. Sintagma:"o fotografie face cat 1000 de cuvinte" este 100% adevarata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu