vineri, 25 noiembrie 2016

O zi la Mogosoaia...

       De mult auzisem de acest loc... si cum era o zi insorita de sambata  am zis de ce nu?! Desi stiam ca se afla pe undeva pe langa Ikea, am zis sa nu ma risc sa merg la ghici,asa ca mi-am luat cel mai bun prieten cu mine(GPS-ul). 

      Acolo veti gasi parcul in prima faza...un parc elegant si linistit la acea ora. Si spre surprinderea mea, foarte curat. Dupa ce am studiat putin din ce poti face acolo,(va puteti plimba cu barca sau caiacul pe lac,este si o terasa-restaurant foarte draguta) am plecat spre palat. 

    Am vizitat palatul in perioada de primavara-vara. Desi nu l-am vizitat in adevaratul sens al cuvantului,am putut sa admir frumusetea locului si sa citesc cateva legende foarte interesante. Va recomand acest loc, macar pentru o plimbare.







Un comentariu: