vineri, 25 noiembrie 2016

Un colt de rai

     Asa am denumit eu acest loc:colt de rai. Pentru a-l gasi pe harta trebuie totusi sa cautati Colibita😄.

     Am auzit de acest  loc in vara lui 2016, in momentul in care se apropia vacanta si nu aveam o destinatie. Asa ca am dat un search pe net sa descopar locuri mai putin populate. Si  am gasit,intr-un fel.

    In acea vara destinatia nu a fost totusi Colibita.....ca sa gasiti cazare acolo trebuie sa rezervati cu ceva timp inainte.  Ca sa ajungem acolo am parcurs un drum de vreo 4 ore cu masina. In plimbare, pentru ca eram cazati la Sovata(in alta postare). Cand mai aveam cam 50 km mi-am dat seama ca nu era tocmai un loc putin populat, dat fiind coloana de masini care se marea pe parcurs. Intr-un final, am ajuns. Ca orice om, am oprit la baraj pentru cateva poze si stabilirea traseului pentru mai departe.
   
 
   
  Dupa, am vrut sa ajungem la complexul Fisherman's pentru ca aceasta statiune a inceput sa se dezvolte in jurul acestui resort. Am ales sa plecam spre complex, prin drepta barajului(cine a fost, stie) dar ne-am dat seama ca nu e cea mai buna alegere,deoarece inaintand drumul a ajuns sa se ingusteze atat de mult, incat am realizat ca daca vom continua masina nu va mai putea fi intoarsa.
   Asa ca ne-am intors la baraj si am incercat celalalt drum.

   Fiindca era si cel corect 😄 am ajuns la destinatie.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu